Lite blandat från senaste tiden

Det har ställts ut några pianon på olika platser i stan, så himla rolig idé! Jag och en kompis spelade en trudilutt när vi gick förbi det här fina :)
Hon och jag hade varit på café och både ätit middag och gofikat
Blir alltid så glad när jag hittar goda saker på café som är både gluten och mjölkfritt :D
Har hälsat på en kompis i hennes stuga och tog med lite goda mjölkfria grejer som jag upptäckt på Willys :D
Vi har hälsat på vår vän Zimon
Han lagade god lunch och en supergod rabarberpaj med marängtäcke :D
<3
Jag har köpt en ny klänning som jag egentligen inte vågade köpa för den var så tight, men jag blev peppad så efter lite velande slog jag till :p 
David har haft grejer med sjöräddningen så jag har hittat på saker med kompisar, här var jag och en kompis och åt på Pinchos
Hihi, sötnos på solsemester ;p
Väldigt arrad bild, hon låg och sov och när hon nyvaket tittade upp ställde vi dit ett glas smoothie och fotade och fnissade åt stackarn <3 
 
 
/Bella och David
 
 

Kommentera här: