Lite mer från våren

Jag var i Stockholm på tjejhelg och David var där på massa övningar och utbildningar med sjöräddningen
Jag och en kompis bodde hos en annan kompis och vi gjorde egna munkar :D
Vi såg ett av mina favoritband som uppträdde på södra teatern "Selma & Gustaf"
Rosa var vårens stora modefärg = jag gick bananas, älskar ju rosa :p
Vi fick fina ägg av ett par i grannbyn
Jag var på middag + humorshow med jobbet och såg Ann Westin :)
Vi hade korv-lunch på jobbet och dom var gulliga och grattade mig på födelsedagen med en fin blomma och presentkort och givetsvis började dom sjunga så jag blev tomatfejs :p Jag blir ju generad om mer än 2 personer tittar på mig haha!
Årets första hojtur slutade med att Hondan fick åka släpvagn hem :(
Vi hade kört en bra bit och var på väg hem och körde på E4an när det plötsligt kändes som att hojen rasade ihop under mig. Vi kan prata via våra hjälmar så jag ropade till David som låg bakom mig "vad är det som händer" och han sa åt mig att rulla på men stanna vid väggrenen om jag kunde. När vi hade stannat så såg David att hela drevet på bakhjulet hade lossnat. Usch, vi är glada att det gick bra trots allt!
Jag och en kompis såg Emil Jensen uppträda och efteråt hade vi myskväll :)
Jag och en kompis gjorde överraskningsmiddag + god efterrätt till killarna på alla hjärtans dag :)
Skulle hämta posten en dag och tappade andan för det var så vackert!
Och vi började med en helt impulsiv köksrenovering :p Byta kamin ledde till spottar i taket som ledde till nya tapeter som ledde till "ta bort fult köksskåp" haha, normala människor planerar innan dom börjar riva och härja ;p
Det har varit "nästan klart" sen april haha, men nu under semetern tänkte vi göra klart det sista med listerna och sätta upp hyllplan :)
 
/David och Bella
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: