Min födelsedag

Den var ju i april men tänkte ändå visa några bilder :)
Vi gjorde i ordning på altanen
Jag visste inte riktigt hur jag ville fira men som en blixt från en klar himmel kom jag på att jag ville ha badtunna haha! Så vi hyrde en sån och David började elda rätt tidigt på morgonen för att få den varm tills allt folk skulle komma
Vi fixade det sista med maten och dukade i ordning, min syrra var hos oss och hjälpte till vilket behövdes :p
Birthdaygirl :D
Sen kom det massor av folk som gav mig vackra blommor och fina presenter!
Fick bland annat detta härliga tant-kit hahaha (ingen hade missat att jag hade total åldersnoja :p)
Efter en bra dag med väldans mycket folk, för mycket fika och masss prat, så var det bara vi fyra kvar och vännen bakom kameran :D Vi badade tills det blev stjärnklart, finns ju inget mysigare än att ligga i en varm badtunna när det är kallt ute och titta på stjärnorna :)
 
/Bella och David
 
 

Kommentera här: