Fjällen dag 2

Dagen efter vaknade vi upp till ännu en dag med sol och blå himmel! Vi bestämde oss för att åka slalom i Vemdalen denna dag
Davids pappa kom upp till Vemdalen han också och åkte med oss
Vi brassade på i full fart och hade fantastiskt bra åkning hela dagen! Det var tillräckligt kallt för att backarna skulle hålla sig fina hela dagen men inte så kallt att man frös :)
Det var så roligt för jag fick svindel och kräk-känslor i den brantaste svarta backen. Mindes den som rolig från förra vintern men i år när jag och David stod vid toppen kände jag bara att nääää jag kan inte åka här haha! Det gick över och jag tog mig ner men det blev bara ett åk i den backen och till och med David tog det lite lugnt.
Vi var duktiga på att ta pauser under dagen, både mat och fika-pauser :)
Visst tänker man på en badstrand när man ser det här?
Haha Martin! Han skulle se helt utslagen ut och han lyckades rätt bra :)
Verkligen en härlig dag!
 
/David och Bella
 

Kommentera här: