Julgransplundring och besök

Hej!
Vi har haft en så rolig och mysig helg!
David kokade risgrynsgröt och bakade spenatpaj med fetaost på lördagen. Sedan drog vi fram alla kakor, knäck och skumtomtar som vi hade i våra lådor och skåp och så kom det lite kompisar/familj och hjälpte oss att äta upp allt :) 
Vi åt mat, fikade och spelade spel :)
Den här sköningen hade åkt från Gävle för att hälsa på oss, det var länge sedan vi sågs så det var jättekul att han kom :)
David vill oftast inte ta snaps med mig men Markus lyckades jag lura med på en bild!
På eftermiddagen/kvällen badade vi badtunna och folk rullade sig i snön! Det var bara en person som inte rullade sig i snön, ni kan ju försöka gissa vem hehe
Vi spelade det här spelet hela kvällen och varvade med mera bad, gröt och chips. Det är jobbigt att bada eller nått för vi var hungriga hela tiden :p
Markus sov över hos oss och på söndagsmorgonen vaknade jag till att killarna stökade runt nere och spelade dansk musik. David kom upp för att väcka mig och sa att det var dansk-party i köket haha
David stekte pannkakor åt oss och vände dem i luften <3
Under tiden dukade jag och skivade gurka och gjorde gurk-SPA åt Markus
Ett par till kompisar kom till oss och åt frunch, sedan spelade vi spel och fikade hela eftermiddagen medan David åkte 3 mil på längdskidor med en kompis i grannbyn :)
 
 
Under helgen så spelade jag och Markus fotboll av och till, så himla kul även om vi nästan rev huset ibland!
 
 
Nu är julen bortplockat men vi lär ju hitta spår av den i form av barr från granen ungefär fram till sommaren
 
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
/Bella och David
 
 

Kommentera här: