Torsdag och fredag

Vi har haft en lugn vecka där vi mest har jobbat och inte gjort så mycket på kvällarna men på torsdag var jag på stan och fikade med en kompis medan David hjälpe till med ett par vänners renovering
Efter fikat åkte vi hem till dom som David var hos och så blev det pizza-middag och lite lek med deras son och hans tågbana 🙂
På fredagen var David ledig men jag skulle jobba. David hade gått upp före mig och gjort en brasa i kaminen och tänt ljus och dukat fram frukost! Verkligen en mysig start på dagen 😍 
Medan jag var på jobbet så drog David klart elen i vårt kök och satte upp sista taklisterna, det blev så fint! 
Grannarna kom förbi med det här och sa tack för hjälpen (David skjutsade dem till sjukhuset nyligen) 
Jag hade precis köpt en ny vas för 20 spänn på blomsterlanders rea och den var perfekt till tulpanerna
Köpte även den här fina på rean, vilken vårkänsla!
Och en liten grön blomma att fylla ut tomheten efter den maffiga amaryllisen med 🙂
På kvällen tände vi ljus och kröp upp i soffan och tittade på Mandelmanns 🙂
 
Hoppas ni hade en skön fredagskväll!
 
/Bella och David
 

Kommentera här: