A star is born

Igår var jag på bio med några kollegor. Vi blev bjudna av vårt fack så hela bion var full av sjuksköterskor☺
Innan bion blev det en snabb middag på stan, det ser inte så fancy ut pga glutenfritt bröd men det var väldigt gott, grillad macka med ekologisk kyckling och aioli 
Peppade tjejer! Vi hade bara hört bra saker om filmen och att folk grät. Filmen var väldigt bra men den hade ett olyckligt slut och det hördes att många grät i salongen, en person satt och hulkgrinade haha, ta med näsdukar och gummistövlar om ni ska se filmen!
David är hemma sjuk men han mår lite bättre nu så jag kom hem till en brasa, en stor kopp te och pannkakor ❤ Som jag behövde det efter den här jobbiga dagen på jobbet! Nu slappar vi lite och sen ska jag försöka orka skrapa färg från trappen, David beställde tapeter idag men trappen måste göras klar innan vi kan tapetsera.
 
Hoppas ni får en skön tisdagskväll!
 
/Bella och David
 

Kommentarer:

1 Amanda:

vilken mysig kväll! kram :)

2 Mösstanten:

Men vad var det för film som fick er att gråta så?

3 Mösstanten:

Äsch nu såg jag rubriken. A star is born förstås!

Svar: Haha ja! A star is born var det, borde kanske skrivit det lite tydligare🙂
Bella och David

4 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Åh, SÅ nyfiken på den filmen. Måste se!!

Svar: Ja gör det! Den förtjänar sin hype haha🙂
Bella och David

5 Matilda Berlin:

Men åh vilken mysig kväll det låter som <3

Svar: Det var det verkligen🙂!
Bella och David

6 Pauline:

Vad mysigt!

Kommentera här: