Glad och lättad

 
Idag har jag varit på undersökning igen på sjukhuset. Sist jag var där pratade läkaren om att jag skulle opereras men nu när jag var där så var dom två stora cystorna borta! Och eftersom dom är borta så är det ingen cancer trots förhöjt värde på provet så jag är så himla lättad och glad! Jag vet när det hände för jag hade galet ont i magen en dag på jobbet och plötsligt kändes det "poff" i magen och sen försvann värken och jag tänkte att nu sprack nog cystan. Många brukar åka in på sjukhus när en cysta spricker eftersom det gör så ont men jag fortsatte jobba. Känner att jag har för hög arbetsmoral och smärttröskel😛
Är så glad för David, snälla vänner/släkt och bloggläsare som har skickat pepp och snällheter till mig när kroppen har bråkat!
 
❤/Bella 
 

Kommentarer:

1 Sandra:

Vad skönt att höra!!! <3

Svar: Ja😍!!!
Bella och David

2 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Åh, underbara nyheter!! <3

Svar: Ja verkligen😍!
Bella och David

3 Mösstanten:

Men så bra! Nu kan du pusta ut och njuta av tillvaron.

Svar: Ja äntligen🙂!
Bella och David

Kommentera här: