Skrotkropp

Jag har varit på några besök på sjukhuset sen i våras för att hålla koll på två cystor i min mage. Nu senast jag var där så hade ena cystan växt och cystorna hade konstig form så jag fick lämna blodprov för äggstockscancer. Igår ringde läkaren och provet var förhöjt men inte så pass högt att det var cancer. Jag fick en endometriosdiagnos i våras och tydligen kan endometrios ge höga värden på det prov som jag lämnade. Jag ska tillbaka på en till kontroll nu snart och se hur det ser ut. I bästa fall är cystorna borta/oförändrade men i värsta fall måste jag opereras
Jag har ont både av cystorna och endo-värk så igår blev det bara soffa och glass efter jobbet hela kvällen. David gjorde pizza som middag åt oss, han är så fin och världens bästa! ❤
För att väga upp med nånting bra med hälsan kan jag berätta att jag nyligen var på återbesök på sjukhuset för menieres sjukdom och min hörsel har inte försämrats mer! Det som är nedsatt kommer vara så livet ut men det vore skönt om det inte blir sämre. Jag ska prova trappa ut medicinen och se om jag blir utan anfall sa doktorn ☺ vore skönt om det funkade! 
Hittade den här bilden på David ❤ Sommaren känns långt borta, imorse hade vi 10 minus! 
 
/Bella
 

Kommentarer:

1 Mösstanten:

Det där låter inte så roligt. Tur att David tar hand om dig. Hoppas bara att det kan bli bättre ändå.

Svar: Ja jag är så tacksam att ha honom! Tack det hoppas vi också!
Bella och David

2 Sara:

Jag hoppas du slipper operation!

Svar: Tack snälla!
Bella och David

3 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Det lät mindre roligt, hoppas verkligen du slipper operation <3

Svar: Tack gulliga du💞!
Bella och David

4 Emma Engström:

Massa lycka till dig!! <3

Svar: Tack❤!!!
Bella och David

5 Håkan:

Usch och elende gånger 100 för cystor och att leva i ovisshet😔! Tänker på dej/er! Kramar
PS. Tack för att du lånar ut David ibland. Ds

Svar: Tack❤ Jamen du lånar ju ut dig själv och är så snäll så det är klart att du ska låna David!🙂 Kramar
Bella och David

Kommentera här: