Otrevlig bio och sista dagen

Igår var jag ut och åt med tre tjejkompisar och sedan gick vi på bio och såg Britt-Marie var här☺ Vi hade en väldigt rolig och mysig kväll fram till att filmen började för då började den sämsta bioupplevelsen som jag någonsin haft!
Det började med att en man satt och mumlade och pratade hela tiden. Tillslut hyschade någon och sa att han måste sluta prata men han fortsatte att både prata, skrika och rapa högljutt. Det blev fler och fler personer som hyschade åt honom och tillslut skrek folk "MEN KAN DU VARA TYST" och då började gubben skrika håll käften kärringjävel åt folk. Kaos! Det visade sig att han var jättefull för han ramlade flera gånger på vägen ut ur salongen. Vi fick gratisbiljetter till en ny bio som kompensation efteråt. Det var lite svårt att koncentrera sig på filmen men den var bra fast boken är bättre ☺
När jag kom hem var jag iskall och fick sitta framför brasan som David hade gjort och dricka te och berätta om biokaoset 
Vi hade köpt godis innan bion och jag köpte såna här sandwich-godisar till David för det är en av hans favoritglassar, så söta!
Idag jobbade jag min sista dag på sömnapnémottagningen och jag fick den här fina buketten! Det kändes lite sorgligt eftersom jag har trivts med kollegorna, vi har fuldansat och skrattar så vi fått tårar i ögonen och jag har tyckt om att ta hand om patienterna. Men samtidigt har det varit extremt stressigt och usel arbetsmiljö så ingen av oss som jobbat där har mått så värst bra. I bästa fall blir det bättre där i framtiden med riktiga lokaler, bra rutiner och en chef (vi har bara haft en tillfällig chef) och då vore det kul att jobba där igen. Jag fick så fint beröm, att jag hade lärt mig allting så bra och snabbt trots att jag slängdes in i ett kaos och inte fick någon vidare inskolning och att dom aldrig hade klarat den här kaotiska perioden utan mig. Blev så glad att få höra det för jag har nästan slitit ihjäl mig. Det kommer blir galet skönt att resa iväg och ha det bra med David, snart åker vi😀
 
/Bella och David
 

Kommentarer:

1 janet:

Hur i hela fridens namn kom han på att han ville gå på bio när han var så berusad? Det borde ju ligga närmare till hands att vilja gå och lägga sig, tycker jag. :-D Trist när andra förstör är det hur som helst!

Svar: Haha det undrade vi också! Ja, både han och alla andra hade haft det bättre om han var hemma och sov istället. Nu slutade det med hämtning av en vakt, vi var inte kvar när vakten kom men personalen sa att nån vakt var påväg, trist slut på biokvällen för honom
David och Bella

2 Yasmine:

Först, vilket crazy drama på bion!
Sen, sandwich är min favoritglass också! :)
Sist, underbart att få höra en sån komplimang när man nästan slitit ihjäl sig! Du är verkligen värd att resa och ta det lugnt! Kram

Svar: Haha eller hur! Aldrig varit med om något liknande på en bio förut.Kul! Har du provat sandwich-godisarna :)?
Ja jag blev så glad och kollegorna sa så fina saker att jag blev generad och rörd :p Tack!! Kram
David och Bella

3 Sara:

Vilka fina bilder, och gott med godis :)

Svar: Tack :) ja, godis är ett måste på bio :D
David och Bella

4 Emma Engström:

Men hallå vad var det där för person!? Förstår verkligen att det inte blev den roligaste upplevelsen.. <3

Svar: Haha nä så knäppt att han gick på bio😛❤
David och Bella

5 Sara Ekman:

Men guuud :O vilken gubbe!! tur ni fick nya biljetter som kompensation :)

6 Sara Ekman:

Men guuud :O vilken gubbe!! tur ni fick nya biljetter som kompensation :)

Svar: Haha ja, nästa besök borde bli lugnare🙂
David och Bella

7 Matilda Berlin:

Men guuu vad tråkigt att det blev så! Tur i alla fall att ni blev kompenserade för det =) Så hoppas nästa besök blir betydligt bättre nu =) KRAM <3

Svar: Ja det var snällt att vi fick nya biljetter! Nästa besök kan ju bara bli bättre😀 Kram❤
David och Bella

8 Pauline Hurtig:

åh vad tråkigt att han förstörde

Svar: Ja😞
David och Bella

Kommentera här: